Thursday, September 20, 2007

Orang JAHAT

Thursday, September 20, 2007

Ok, for one thing..
I like meeting new people, ChecK!
I like making friends, ChecK!

BUT....
I hate meeting bad people, DOUBLE CHECK!
I hate people wanting to be friends with other motives, DOUBLE CHECK!




I may be friendly but heck! I have a limit to being friendly too!! Come way too close without my permission would make me find you disgusting!

"Kamu mungkin seorang peragawan, kacak, tinggi, mempunyai badan yang berotot-otot besar dan mempunyai mulut yang manis tapi tidak semestinya semua perempuan mahu kamu juga. Kamu fikir semua perempuan mahu kamu tapi kamu memang tidak kenal saya! You are just so wrong about ME!

Kamu tanya jika saya suka otot-otot besar dan 6 pek tapi dengan cepatnya saya tukar topik! Tahu kenapa??? Saya memang tidak ada minat pada lelaki yang mempunyai otot-otot besar dan 6 pek! Kamu fikir diri kamu sungguh bagus tapi kamu lupa akan diri sendiri. Kamu sangat pentingkan penampilan kamu tapi kamu lupa penampilan tanpa etika memang tidak berguna!! Lebih lagi, kamu tidak menghormati saya! Dengan perangai kamu yang sebegitu memang membuat saya marah!!

Dari awal, kamu menggunakan alasan BUKU untuk berjumpa dengan saya. Nasib baik, saya pandai mengawal situasi!! Walaupun saya ni peramah tapi bukan bodoh! Tapi saya juga pandai berasa bodoh. Berasa bodoh kerana mempercayai kamu mahu menjadi kawan! Lebih lagi, sekarang saya tidak berasa selamat bersama orang dari luar negara. Yang gatal punya paling saya takut!


You must be wondering why I am blogging in BM. I have my reasons. But I just feel like letting it out! I'm just so annoyed that there are people like this out there! Sigh..... Please someone protect me!!! I can protect myself too! *me thinks!!*




(Please excuse my NOT GOOD BM too~ Hehe~ Havent been using much of BM ever since form 6 ended!)






5 leaves:

jimmychin said...

how come many guy like to bugging u = =

YOMI said...

You ask me, I ask who?? Hoho~
Maybe should ask myself gua~

I have to walk around with a sign
on my forehead which says..
"NO BUGGING!" haahaha!!

Just frustrated~ Thats all~

jimmychin said...

maybe u r pretty lor.. :D

YOMI said...

eh.. such a thing should not say loud loud~
later ppl say i'm perasan!
Its not pretty maybe just cause I TALK TOO MUCH!!!

jimmychin said...

ooo.. :P

Post a Comment